HomeЮморRelated VideosMore From: Team Coco

Conan Catches Jordan Schlansky Coming In Late

134775 ratings | 17475872 views
Conan investigates why Jordan rolls in past noon and discovers his creepy morning routines. More CONAN @ http://teamcoco.com/video Team Coco is the official YouTube channel of late night host Conan O'Brien, CONAN on TBS & TeamCoco.com. Subscribe now to be updated on the latest videos: http://bit.ly/W5wt5D For Full Episodes of CONAN on TBS, visit http://teamcoco.com/video Get Social With Team Coco: On Facebook: ‪https://www.facebook.com/TeamCoco‬ On Google+: https://plus.google.com/+TeamCoco/ On Twitter: http://twitter.com/TeamCoco On Tumblr: http://teamcoco.tumblr.com On YouTube: http://youtube.com/teamcoco Follow Conan O'Brien on Twitter: http://twitter.com/ConanOBrien
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (7116)
john mitchell (2 hours ago)
With all this weirdness, Jordan has become a celeb just like Conan
Harrison Still (14 hours ago)
The forced laughs were too loud.
Winona Daphne (17 hours ago)
who knew jordan's body was that ripped?
Toastor15 (21 hours ago)
The sign in front of his door says "one cranky fake italian" hahahahaha at 8:28
Mind YourOwn (1 day ago)
Buzz! Buzz! 😂
Sean (1 day ago)
He hired Yoshikage Kira.
Could you imagine just rolling into work telling your boss, "well I feel I can adequately accomplish my tasks for the day, coming in late."
Water Bottle (1 day ago)
Conan=Micheal Scott Jordan= Toni Flenderson You just love to see it
XxXxSabooxXxX (2 days ago)
Instant classic
A- DOG (2 days ago)
I have worked for a living .....mikedrop
New New (2 days ago)
Jordan sounds like a smart Lawyer, or Law student, lol, very good rebuttals :)
BenniKeal (3 days ago)
8:27 Gotta love Jordan's office sign, haha
a ss (3 days ago)
isnt am 12? the room so bright
sam ara (1 day ago)
They're in L A, c'mon.
se7en the great (3 days ago)
is that the coffee machine Jordan bought with Conan's money on the table on the right at 1:46?
Damien Greig (3 days ago)
shaming your employees a trend these days, right this is Hollywood they rape each other too
Yogendra Pokhrel (3 days ago)
This dude must be Hitman😂😂
Mike Bloodsworth (3 days ago)
He said a woman sent him that Star Wars stuff so that means there's two people not getting laid lol
Kae Ken Foo (20 hours ago)
I think he meant that it was his mom who sent him.
CA91 (3 days ago)
Legend says he's still late every friday
Finn Jones (4 days ago)
Had to watch this twice, too funny 🤣🤣😂
Everyday Essentials (4 days ago)
Thats your reaction
Vivekananda Pingali (4 days ago)
8:31 the sign- one cranky fake Italian xD
Ben Arehart (4 days ago)
The very definition of you having this, is proof you don't know a woman, hahahahaha!
kissmy asss (4 days ago)
On the left of jordans table is a vaselin... probably for his dry skin lol
João Veludo (4 days ago)
buzz buzz
FullHalfCircle (4 days ago)
I have various production-related tasks. I‘ve prepared my body in various ways.
Ksawery (4 days ago)
Guy is gonna casually shoot up the office one day
Cindy O (4 days ago)
INTP
mrkrabz (4 days ago)
At the very end, his office label is "One cranky fake Italian"
Eriko Matsuno (4 days ago)
2:01 IM SENT AHAHAHAHA
tiibbo (5 days ago)
Are those napkins in the back?!
foljs (5 days ago)
As the boss, I would have fired anybody who snitched on Schlansky. If he gets the job he was hired to do done, what time he comes in is his own matter...
DLTD (5 days ago)
I kinda feel bad for the guy cuz I'm scarly kinda like him but he is taking his own personal life to work TOO much and thats not acceptable. well handle i will add. maybe it makes him a better bee.
Martin Skjeggedal (5 days ago)
WAIT, Jordan is REAL?
Maribel Cervantez (5 days ago)
Still feel bad for Jordan
Pwnpuppie Slapwheel (6 days ago)
Saturday got shafted on this bit.
John Smithee (6 days ago)
The days of Jordan exploiting his workplace's wifi to download vintage Italian porn are over :(
wutaqi sasuki (6 days ago)
i thought the caption is "Conan Catches Jordan Schlansky Coming"...
Ricardo Dominguez (6 days ago)
I bet Jordan has self pep talks before sex
Everyday Essentials (6 days ago)
Star wars backups ☝️
itimu kiruti (6 days ago)
DAMN JORDAN SCHLANSKY THOSE ABS THO
Burton Lee (7 days ago)
Conan, love your work. But I don’t think it’s appropriate to shame and embarrass one of your employees in public like this.
Vishal Yendrembam (7 days ago)
My fav talk show
Jon Maurice (7 days ago)
How the f*** is this funny at all. ridiculous
claude hayden (7 days ago)
Whats Toys are Us?...
Rose (7 days ago)
Is he autistic?
Jojo Romarti (8 days ago)
Is He Sheldons big brother from the big bang theory lol so boring but that body 😍😩😂😂😂
Gregory D (8 days ago)
LOL! Do you guys know Dan Guy? Cus this guy’s his spirit animal. 🤣
NoVaKane (8 days ago)
I think he has autism
Yeeman (6 days ago)
Assburgers
vanessa valdez (8 days ago)
why do i find jordan hot
John Bonini (8 days ago)
8:28 I never before noticed the sign: "One Cranky Fake Italian."
Susie B (8 days ago)
I feel like he is always on the cusp of breaking Jordan's soul.
Toby Stiup (8 days ago)
Why does Jordan take his shirt off like a girl
girlsrockurboyz (9 days ago)
you're FIRED!
Madmanzinc (9 days ago)
where areuu mr andersonnn...
Madmanzinc (9 days ago)
mr. andersonn, wherre arre uuu...
Madmanzinc (9 days ago)
Add a public comment...
John Green (9 days ago)
this is mobbing (if it's unscripted as he admitted); the laugs in the background doesn't change that and the fact that it's comedy show
John Green (9 days ago)
this is mobbing (if it's unscripted as he admitted); the laugs in the background doesn't change that and the fact that it's comedy show
Herz aus Stahl (9 days ago)
I am going to film a video where i walk around with my balls out and whenever a woman is staring at them ill go, "my eyes are up here". Can you bail me out of jail?
melvina628 (9 days ago)
08:24 This is the best, Conan hairstyle.
mark adams (9 days ago)
Damn coming burn that creepy ass dudes ass bad. LOL
Farhad Kazemi (9 days ago)
😂😂😂 Jordan is awesome
Hrushikesh Patwardhan (9 days ago)
Wow this dude is dwight from the office
Ace_Bernhard (9 days ago)
He shaves his balls
Erfan Vlogs (9 days ago)
*Conan surely hates Jordan* 😂
Kelinciku Imut (9 days ago)
Already watch episodes with jordan in it but still makes me laugh watching it over n over again...😂😂😂
Sara Rey (9 days ago)
Jordan is in good shape.
latuman (9 days ago)
I just noticed at the very end Jordan's office plaque says "Jordan Schlansky - One Cranky Fake Italian".
Cito Bop (9 days ago)
Jordan is hot..
Kobo (9 days ago)
Weird, at 1:35 pay attention to the Clorox wipes...
Carlos Monroy (9 days ago)
The reason he's late cause he thinks he's Darth vader.
Carlos Monroy (9 days ago)
Lol
Jordan Russo (9 days ago)
I am Jordan.
Yahya Khan (9 days ago)
Coz' I worked for living! Damn
Lovisa Maanmies (10 days ago)
So Jordan isn't a character?????
Alexander Petrohv (10 days ago)
love him
Wenter Gary (10 days ago)
He is so freakin HOT!!!!
Vicente Nevarez (10 days ago)
Lol incase he ever makes a friend
Do You Wanna Dance? (10 days ago)
I Like!
oscoo oot (10 days ago)
not my proudest fap
Damn Man (10 days ago)
He reminds me of Spock from Star Trek.
Nay2D2 (10 days ago)
Once you notice the laugh track you cant not notice it :/
Blake Roy (10 days ago)
That’s real people laughing watching the show live guy
jm22186 (10 days ago)
I tought Jordan was cute but was not expecting a bangin body!
lil fyer (10 days ago)
"youre not making eye contact with me, why would i"
lil fyer (10 days ago)
hes aged about 12 years since then and its been 5
Alex Rod (10 days ago)
Looks like Spock had a little one night stand while on leave
valdothebestshow 23 (10 days ago)
Why he is watching all his things , that's not cool is unrespectful
David E (10 days ago)
The Jordan Schlansky skits may be the funniest I've ever experienced on any late night talk show.
Jason Sanchez (11 days ago)
When Jordan when Jordan arrived in the moped I was hysterically laughing
Sam Flynn (11 days ago)
6:56 "You're not making eye contact with me." "Why would I?" This man has a lot of experience with interrogations...
xyzHero (11 days ago)
Conan is a nice guy isnt he. Doesnt fired him but just roast him for tv entertainment and he still gets to keep his job.
hotneo7 (11 days ago)
Jordan is textbook asperger's and had one as a boss, they are a real POS to work for....like how did you get hired, you have no people skills.
Lashor (11 days ago)
That last line was savage af lol
John Swenson (11 days ago)
Damn what’s with all the dislikes?
kght222 (11 days ago)
lmao, how can you be that age and not know how to punch a time card? it was STILL wrong. i could get it for the younger folk, most bigger companies use digital these days so you usually only see time cards at mom and pops, but that dude probably grew up in the 70s, and time card machines are for the most part all the same.
kght222 (11 days ago)
3:09 lol, he rides an old vespa. they aren't cheap, but somehow i think he got that back when they were.
Shiv Ansh (11 days ago)
😂😂😂❤
Warren G (11 days ago)
Dude sounds like a vulcan.
I have Compassion (11 days ago)
Looked like Conan coulda used some help from Papa Franku RIP
david kowalkowski (11 days ago)
This is priceless

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.