HomeМузыкаRelated VideosMore From: SKEE TV

Hollywood Undead "Comin' in Hot" Official Music Video

80322 ratings | 13782426 views
Skee.TV present the official music video for HU's "Comin' in Hot." Pick up the new album, American Tragedy, in stores and online at iTunes now: http://bit.ly/HU-AT-iTunes Follow Us On Twitter http://twitter.com/DJSKEE http://twitter.com/SKEE http://twitter.com/dash_radio Follow Us On Instagram http://instagram.com/DJSKEE http://instagram.com/skeetv http://instagram.com/dashradio Like Us On Facebook https://facebook.com/DJSKEE Subscribe to our channel! http://youtube.com/SKEETV Download the DASH Radio app - Free radio. More Variety. Zero commercials. http://bit.ly/dashiphone
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (11687)
Gugyi 01 (13 hours ago)
2019?
Mackenzie Mcmahan (1 day ago)
2019?
Shailynn Hardy (1 day ago)
2019?
Christopher Bolander (3 days ago)
Wassup with that 2019 listenin!
shark bite (4 days ago)
2019???
alyssa mccabe (5 days ago)
2019?
Eli. (6 days ago)
2019?
booinky (6 days ago)
I volunteer to sit on Danny’s lap. I’ll take the fall for the sake of all of you.
Rinexpretr (8 days ago)
2019?
Chupaka 12 (10 days ago)
2019
Fuck Off (12 days ago)
Charle scene as a vato is the funniest shit ever
Jetski 15 (15 days ago)
Did anyone else listen to this playing black ops being on a high round in zombies w the squad drinking soda having a sleepover ... good old days❤️
Robdogg590 (15 days ago)
I always got the country vibe from this song
Robdogg590 (15 days ago)
Fruit basket
Verbal abuse gaming (15 days ago)
Yo I can say this now 2019
This video is beautiful
This video is beautiful
This video is beautiful
Freddy apex (18 days ago)
2019?
Jogan Papa (19 days ago)
Cool guys , just chilling at life
João Gustavo (19 days ago)
2019
Tapuia 4752 (24 days ago)
2018?
Misty Bailey (25 days ago)
2891
America tragedy
Evaria R (27 days ago)
I like how charlie has an accent up until he says hey guys I know how we can fix this 😂
Intekhab Ali (28 days ago)
N
Entity 303 (29 days ago)
4:08 why does j dog have charlies bandana on his head
Pamala Bleecker (1 month ago)
I
love this 😈😈💜💜💜
Rachel Menzies (1 month ago)
love it
Joshua Granados (1 month ago)
Song is bad a☆☆ with the ladies smoking hot hell they be coming in hot I'll make it rain lol
Emily (1 month ago)
Where my nerdy kids at
SoggyPenguin (1 month ago)
this song is awesome but unfortunately i cant drink to it :(
María Monzón (1 month ago)
I love Danny😍😍😍💞💕💟💗💓
Is it me or does Funny Man have bananas in his pockets? 😆 Wtf this is like the 100th time I’ve watched it then saw bananas in his pockets. Who had the idea for this video?
It was hard trying to see if that was da kurlzz bc his hair goes through so many phases. He’s always been my favorite.
Latavia Redmond (1 month ago)
I cant be the only one wondering what "pinche banana song" he was talking about
senpai SAMA (1 month ago)
dont try to cock block biatch
[ Undead ] (1 month ago)
sexy girl
Elisha Riley (1 month ago)
the beginning is funny AF! LMAO
Lynette M (1 month ago)
2x speed: when your trying to hang out with the girls before you get stopped
Morgan Rogue (1 month ago)
Not the original image I had in my head when I first heard this song.....
Chris Christner (1 month ago)
Ya, I'm a fan but this sux. Step in the wrong direction.
Nomi Mitsurugi (1 month ago)
not their best moment. This can only be a comedy video
Bailey Saunders (1 month ago)
I think da kurlzz looks the funniest because of his hair
2018
Myram Trye (1 month ago)
No🤗Cares🤗What🤗Year🤗You🤗Watched🤗
The Traveler (2 months ago)
Like 7 years old and still fucking 🔥
Revharem Swift (2 months ago)
okay, so where is the club this song talks about, cause i could use some of that action
Melissa Winn (2 months ago)
2018
ebonypetIce1 (2 months ago)
Great song!!....but what a stupid and offensive video.
Fuck Off (12 days ago)
Bruh chill out its a joke sjw
Darwin Yazzie (2 months ago)
I like hollywood the undead 😊
Monarchy Of Forlorn (2 months ago)
Turns out it was their sisters.
Robert Fernandez (2 months ago)
The intro on the video makes this so much better lol
ReptileKeeper (2 months ago)
why can't i laugh react
Anna Bunch (2 months ago)
Johnny has another name --> Senior Cockblock lol
Isaac Riggs (2 months ago)
where's J3T in this one?
Koko Lee (2 months ago)
Fuck essay
Attack On Resident Evil (2 months ago)
*"It was a fuckin banana"*
Sarah Cowan (2 months ago)
Hollywood Undead are fucking sexy
Luis Megloa (2 months ago)
I fu***** LOVE this song, but this is what happens when you let 5 dudes pick a video concept. lol
Sylwesterzu (2 months ago)
2020?
Vincent K (2 months ago)
Super Mario bros hidden dlc
Emily_palaye 1312 (2 months ago)
When I fist saw Danny I kinda burst out laughing and thought he kinda looked like my uncle they way he was dressed😂😂
Jinking (2 months ago)
UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD HOLLYWOOD HOLLYWOOD UNDEAD UNDEAD UNDEAD UNDEAD
Jinking (2 months ago)
Danny looks like a pedophile and I laughed way to hard at him
Flavio Muller (2 months ago)
ver um clipe cheio de mulheres gostosas é muito bom, inclusive falta mais disso nos dias atuais
Aidana Kulenova (2 months ago)
Me: *sees Comin in Hot* oh man this video is gonna be in a nightclub i bet Music Video: Nah, its on a farm bruh
ITS CARLITO
bucky barnes (2 months ago)
okay what the fuck is this video, like i didn't expect this at all
Prerna singh chauchan (3 months ago)
looks like a porn parody
Stephanie Zisler (3 months ago)
I so love Hollywood Undead!!! This song kicks ass especially when drinking! ''Those bitches straight jockin me!'' Lmao!😂 Charlie Scene....damn he's fucking Hott as fuck!!!
Есть кто российский а не
Danaboy 1 (3 months ago)
Miss ya da kurlzz 😢😢😢
connor Shott (3 months ago)
I thought they were Mexican dang I’m dumb
Michal Pecka. (3 months ago)
Girls name??
hfestag (3 months ago)
Never thought of farmers when I think of Hollywood undead
Chris Toshinori (3 months ago)
the video is perfect omg XD i laughed so much XD <3 Protective father aka Johnny 3 tears confirmed XD
Crancc That Banditø (3 months ago)
oh my- is that danny- n o b e t c h it can't be
rjw0910 (3 months ago)
Its 2018 its still good
Mclayne Hill (3 months ago)
Im 12 why am I watching this
lee carter (3 months ago)
I just head of these guys thru a alex hefner reaction to Bullet. this is dope. and 8 yrs old.
Danton Steele (3 months ago)
i am so old still ridin solo not a surreno its a nice property tho by san loreenzen holmes no joke involuntarily cold a sweet swastika cuz thats what ide own who knows how hard minimum security would be though if i go probably to that gross one of those same old same whoa mr.hanky and stanky hallucinating maybe chafing waiting moving off to nothing with nothing daily one way shes online waiting otherwise in a privateroom lying how shes admiring how time flies and youre buying eventually hetero sakes despite timing changing urgently procrastinating and admittedly being clueless over confusion that outweighs truth
The Whisperers (3 months ago)
I wanna listen to this song even if i'll be an old fuck.
Eric Massing (3 months ago)
Fuckin funny as hell, love the video bitches...... 2nd favorite song. Yeah shit face, only way to go
Adam Skelton (3 months ago)
This band is awful
bikes rides (3 months ago)
I love you hollywood undeath 😘😁
Mr. Nobody (4 months ago)
Danny is a better singer,Deuce is a better rapper. Just imagine Deuce and Danny with Charlie and J-Dog
Nettor Official (4 months ago)
2018 0/
Lisek69 (4 months ago)
Polska <3
Sharon Hebert (4 months ago)
2018
shaun thornhill (4 months ago)
2018
Red 64 (4 months ago)
Gotta love the older masks
Hungry Macodamia (4 months ago)
Is it me or does da kurlzz look amish in this video. Lol
Boatz (4 months ago)
ฟังเพลงนี้ทีไรคิดถึงพี่ออย LBK
Black Berry (4 months ago)
7 years and I still come back to this band at least once a week. Bless Hollywood Undead.
GreenTea Ninja (4 months ago)
Sket
Launchpad 72 (4 months ago)
Drank so much goose we turned it into geese ..... genius!!!
Shadow Zaron (10 days ago)
Same with on my laptop like a mac
Black Dog (4 months ago)
2020??
SnakeKillerGirl (5 months ago)
Does anyone else wanna see Danny in a dress?

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.