HomeМузыкаRelated VideosMore From: HollywoodUndeadVEVO

Hollywood Undead - Your Life (Official Video)

71076 ratings | 3942458 views
The New Album FIVE Available Now: http://smarturl.it/HUFive -------------------- http://HollywoodUndead.com http://facebook.com/HollywoodUndead http://twtiter.com/HollywoodUndead http://instagram.com/HollywoodUndead Production Co.: Flarelight Films, LLC Produced/Directed by: Brian Cox Co-Produced by: Rob Cantin Starring: Alexa King & Christian Fidler Director of Photography: Faisal Shah Camera Op.: Simon David 1st A.C.: Ben Smith Grip & Lighting: Mel @ R2G Key Gaffer: Rob Cantin Hair & Makeup: Annette Seratto Wardrobe Stylist: Jen Deveroux Production Assistant: Anthony Salas Production Assistant: Devan Hash Post Production edit: Brian Cox Cameras provided by Blackmagic Design http://vevo.ly/w7p2x0 #HollywoodUndead #YourLife #Vevo
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3909)
BATMAN (2 days ago)
Banda 10/10 Mas . . . Vcs são feio pra caramba
BATMAN (2 days ago)
Banda 10/10 Mas . . . Vcs são feio pra caramba
Patrizia Capalbo (5 days ago)
Super! ;)
WTF Boom (6 days ago)
svi mi posle denijevog klipa??
CLuv (10 days ago)
Charles made that verse his bitch
Мел0маН (15 days ago)
ТОББЧЧЕГГ
Bob Stevie (17 days ago)
I miss da kurlzz.Who else miss da kurlzz
my videocard is dead? :D
Where's my boi Funny Man's part??? 😩🙏
King Tuck (20 days ago)
He's never been on the more serious tracks it's not his style
Mikey (1 month ago)
J-Dog wore this shirt at Graspop
I am MILK (1 month ago)
Keep DESTROYING dat beat Johnny
MaximumPride116 (1 month ago)
Oh shit that's the domes in casa grand. I live about 20 miles from there
Game Play (1 month ago)
We are young😈😁
Foxy The Pirate Fox (1 month ago)
This needs to be up on Go Music+
Transformers108 (1 month ago)
2:34 I got mad chills when that beat dropped👏👏
Hail.one/Juventus (1 month ago)
Come to Russia Pleaaase)))
Infusion [GS] (1 month ago)
Hail.one/Juventus 27 февраля в Питере
Angerfist (1 month ago)
1:21 Every day I feel like I want a baguette?
Idahokid 710 (1 month ago)
They were way better back in the old days now it’s the same corny ass bullshit
King Tuck (20 days ago)
Wtf do you mean swan songs was corny af yeah it was really good but you can't call the new stuff corny and not mention how corny the old stuff was too
János Kollár (24 days ago)
Idahokid 710 don't wear the nostalgia glass.
It looks loke undead guys are taking some heaven drugs
King Tuck (20 days ago)
They're getting old
Мельница TV (2 months ago)
i mean effects
Мельница TV (2 months ago)
Too much Brian Cox looool
Mett (2 months ago)
Wish J3T would do a solo album, his voice is so fucking dope
King Tuck (20 days ago)
That man speaks to my soul his persona by far the best in the band followed up by J-Dog
ticci neon (2 months ago)
#undeadarmy
Anbu Otaku (2 months ago)
I happened to go to a concert these guys were headlining for shits and giggles. Turns out the lead is a little bitch and because of him the band never showed up.
stasik 20 (2 months ago)
Danny like be RIP Chester LP....
Retr0 (2 months ago)
FUCK YA IT HURTS!
Josh K (2 months ago)
Directed by Michael Bay
No broken TVs!?
WeslySnipesareBlade (2 months ago)
I love it <3
Chato legend (2 months ago)
2019? 🤗
Karin Neštinová (2 months ago)
NICE
crypto World evolution (2 months ago)
woooow
jackaljr02 (2 months ago)
2019?
TMears87 (2 months ago)
Love that part 2:33-2:44
Elliott H. (2 months ago)
This Song Saved my life!
owl397 (2 months ago)
This place they filmed at is known for demonic rituals you have to sign a safety waiver to be able to legally be here because first of all as you can tell place is falling apart and people say this place is haunted
MAX STEEL (2 months ago)
they were my hero when i was 16.... and now im 25 they are a legend that needs to be praised.... salute undead army....
Mars.Pop. 2406 (2 months ago)
Shit, they forgot the homie Funny Man
King Tuck (20 days ago)
Bottle and a gun 😂😂😂😂😂
Fireball2756888 YT (2 months ago)
This is a very haunted place and tons of rituals happen there these people are insane
Jose Gusmam (3 months ago)
awebo
Саня Блажко (3 months ago)
я тащусь від цеї пісні.
assasinofthedarkness578 (3 months ago)
THIS MADE ME ALMOST CRY WHEN HE SCREAMED THIS IS YOUR LIIFE!!!!!
Joe Caracci (3 months ago)
Man.... I fucking love HU. And that intro by J3T hits you out of nowhere. Amazing.
porramed chouysakul (3 months ago)
This is real life power for me !,thanks HU
Please dont fight with deuce you guys are both great
King Tuck (20 days ago)
That was like 7 year's ago my dude
ethan johnson (3 months ago)
Hollywood undead need to come to Oklahoma
Downhill Niklas (3 months ago)
Not bad, but I miss the old songs and their old Style, it was better
King Tuck (20 days ago)
The American Tragedies era was by far the best in my opinion
Andreia caetano (3 months ago)
Fuck📣🔥🔥
Cast1elShow (3 months ago)
Блондин на фронза из аттилы похож
Deadsouler the evilest (3 months ago)
Ghost aventures episode 9 season 12
shayaski (3 months ago)
pato w kato
User-799 (3 months ago)
that's pretty fucking gay dude
Violette (4 months ago)
Freaking best song
Death Hunter (4 months ago)
#HU4L
Blueberry Player (4 months ago)
Hollywood Undead is my spirit animal. ;-; #UndeadArmy
Blueberry Player (4 months ago)
Hollywood Undead is my spirit animal. ;-; #UndeadArmy
1MB4 22 (4 months ago)
No more mask
Foxy The Pirate Fox (4 months ago)
B O S S A S F U C K
Anna Bunch (4 months ago)
Imma be so mad if I see a beam of light and Hollywood Undead isn't at the end of it
n h (4 months ago)
i always loved their masks..
Albert Hernandez (4 months ago)
Great channel and videos love HU
Redux 08 (4 months ago)
You guys speak the truth! Been here since swan songs. Love the EP Psalms. You guys keep evolving lyrically and artistically! Keep exploring new sounds! Day Of The Dead is my preferred album, ofcourse they're all well constructed. George is easily my favorite artist in this band.
Ronald Ryan Liboon (4 months ago)
i miss the maskkk
DOMMY98 (4 months ago)
fuck you danny
AntonGames Games (4 months ago)
danny top
Leanderson Mendes (4 months ago)
2019
The Encryption (4 months ago)
Danny is a god.
Michael Nelms (5 months ago)
Hollywood undead#1
Broken Sun (5 months ago)
Looking this video, the scene where danny sings... Scrolls down, see the video of Attila - "Bulletprof" - Seeing the cover, thinking danny is fonz ... What a nightmare...
Angel Scarbrough (5 months ago)
Fuck it, fuck every single memory How you're done wrong but who's the real enemy You better figure out not a single thing is meant to be The only thing that matter's how you live before you're put to sleep That's how you're living if you're living just to breathe I never waste a sentence, better listen when I speak Or you're gonna know the truth when they put you underneath And no one's gonna listen when you're six feet deep I keep my heart tucked in my chest I hide it underneath with a bulletproof vest Who's next? I, no, I never gave a fuck I was too busy dying, too busy giving up Yeah, trust me Just breathe One day you're gonna see Yeah, trust me Just breathe Otherwise, you're living on your knees This is your life, it's do or die The sun may never rise again, so be the light, the vision This is your life, it's slipping by You try to run but fall again, you get back up, that's living Every day I feel like I wanna forget And everywhere I go I see the angel of Death To the left I see what's right, b-but I hold it in the wrong hand It's a fight, I see my life given no chance It's hard to wake up, but I wanna believe That I'm not alone with a broken dream All the glitter ain't gold, don't be naive Leave it all behind, just follow me Yeah, trust me Just breathe One day you're gonna see Yeah, trust me Just breathe Otherwise, you're living on your knees This is your life, it's do or die The sun may never rise again, so be the light, the vision This is your life, it's slipping by You try to run but fall again, you get back up, that's living Today I finally felt like I wasn't in a dream This ain't who I am inside or how it's supposed to be My mind is on an endless road, and I've been losing sleep And as the road is crumbling, these demons start to creep I can't hold back, you couldn't stop me if you tried You should know that and when the fire burns inside You can't hold back anything that never dies You should know that, you can't hold back This is your life, it's do or die The sun may never rise again, so be the light, the vision This is your life, it's slipping by You try to run but fall again, you get back up, that's living
lindsey robinson (5 months ago)
here's a tip never lisetn to this in class
Jexter FTW (5 months ago)
"JOHNNY STOP PRESSING BUTTONS" J3T: 0w0 Shiny "FOR FU-
Whiteout Music (5 months ago)
If you think this is bad, why are you in the comments?
Whiteout Music (5 months ago)
#UndeadArmy #HUArmy
Cole Baldwin (5 months ago)
I have mixed feelings about HU’s music sometimes
Hectikmurder (5 months ago)
Producer: you forgot you mask HU: shit
nina kulikov (5 months ago)
It’s simple I see Hollywood undead I click
faithlux (5 months ago)
📂C: └📁Music └📁Hollywood Undead └📁Bad Songs └⚠This folder is empty
Noah A Hahn (5 months ago)
Hey, she found Korra's spirit portal
gta 2pl gta 2pl (5 months ago)
pls more rock
R A S T O K (5 months ago)
наилучшие!
Undead Slayer (5 months ago)
J dog and Johnny killed it there so good also Danny’s voice is god like last thing when Johnny said fuck every single memory im like same
La JR (5 months ago)
I stopped listening to you because you took off the mask
Ami ira (5 months ago)
Fuck it, fuck every single memory How you're done wrong but who's the real enemy You better figure out not a single thing is meant to be The only thing that matter's how you live before you're put to sleep That's how you're living if you're living just to breathe I never waste a sentence, better listen when I speak Or you're gonna know the truth when they put you underneath And no one's gonna listen when you're six feet deep I keep my heart tucked in my chest I hide it underneath with a bulletproof vest Who's next? I, no, I never gave a fuck I was too busy dying, too busy giving up Yeah, trust me Just breathe One day you're gonna see Yeah, trust me Just breathe Otherwise, you're living on your knees This is your life, it's do or die The sun may never rise again, so be the light, the vision This is your life, it's slipping by You try to run but fall again, you get back up, that's living Every day I feel like I wanna forget And everywhere I go I see the angel of Death To the left I see what's right, b-but I hold it in the wrong hand It's a fight, I see my life given no chance It's hard to wake up, but I wanna believe That I'm not alone with a broken dream All the glitter ain't gold, don't be naive Leave it all behind, just follow me Yeah, trust me Just breathe One day you're gonna see Yeah, trust me Just breathe Otherwise, you're living on your knees This is your life, it's do or die The sun may never rise again, so be the light, the vision This is your life, it's slipping by You try to run but fall again, you get back up, that's living Today I finally felt like I wasn't in a dream This ain't who I am inside or how it's supposed to be My mind is on an endless road, and I've been losing sleep And as the road is crumbling, these demons start to creep I can't hold back, you couldn't stop me if you tried You should know that and when the fire burns inside You can't hold back anything that never dies You should know that, you can't hold back This is your life, it's do or die The sun may never rise again, so be the light, the vision This is your life, it's slipping by You try to run but fall again, you get back up, that's living
卐 AteistTürk 卐 (6 months ago)
BU SENİN HAYATIN!
Bruno Play (6 months ago)
🇧🇷❤🎶
suzanshiruzu Teplose (6 months ago)
in vino veritas
Dani Watson (6 months ago)
I liked you folks more on drugs, just sayin
Charlie Patrone Onfroy (6 months ago)
the place their at is the casa grande domes my mentor took me there once and i knew it was the place because of where the location is
Wade Thigpen (6 months ago)
After HU's first album I was such a fan I went and got a tattoo. #regret
Bailey Saunders (6 months ago)
I feel like I've heard this song before
Motivation coming back from the war
Linexx (6 months ago)
Fuck it! ❤
Rick Holman (6 months ago)
Even with all the effects, I really think they could've done more with this video. Meh, oh well.
Kyle Smith (6 months ago)
FUCK IT
At Oussama (6 months ago)
i've been off the HU train for a few and look what they became? where are the masks? and why do you guys sound so emo? i'm not liking this
Star Man (6 months ago)
I only like the beginning tune. I wish the rest of the song was based off of that tune instead of transitioning to something else.
Hollywoodundeadfan 1 (6 months ago)
#hu4l
Brittany Breusch (6 months ago)
This song got me through the lowest I've ever felt in my life and picked me back up. I played it everyday for weeks and still listen to it when I start to feel down
Elena Gehres (6 months ago)
1605 People without taste 🤦🏼‍♀️

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.